2017-12-27 (4)

למה עדיף לעשות יישור שיניים בגיל צעיר

הורים רבים לילדים קטנים כבר בגילאים צעירים לוקחים את ילדיהם לבדיקה שגרתית אצל אורתודנט, על מנת שיבדוק היטב את גדילת השיניים שלהם בכדי לקבוע אם יש צורך בעתיד בגשר. לרוב, מומלץ בכר בגיל – 8-10 לקחת את הילדים לבדיקה זאת, על מנת לבחון את הנושא.

התקדמות תחום יישור שיניים

כיום, נראה כי תחום יישור שיניים הולך ומתפתח בקצב מסחרר, מה שמאפר לנו ליהנות ממגוון רב של שיטות טיפול טובות המיועדות ליישור שיניים בתקופה מהירה ביותר וללא סרבולים והתקנים שהיו מוכרים לנו מהעבר הרחוק. אחת השיטות הנפוצות יותר בתחום היישור שיניים, הוא – יישור שיניים שקוף, אשר מאפשר לכם ליישר את השיניים מבלי לפגוע במראה האסתטי של הפנים וכמעט שלא ניתן להבחין בגשר. כמובן שיש לבצע את יישור שיניים זה רק אצל רופאים מומחים בתחום, על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר במינימום זמן.

 

כיצד עובד תהליך יישור שיניים?

ראשית, נסביר כי יישור שיניים שקוף הוא המומלץ ביותר והוא זוכה לאחוזי הצלחות גבוהות ביותר. כאשר רופא אורתודנט נגש לבצע יישור שיניים שקוף אצל מטופל, הוא מבצע עבורו תכנית מסודרת אשר כוללת מספר שלבים שיבטיחו למטופל את התוצאות הטובות ביותר. במהלך הטיפול, הרופא מייצר עבור המטופל סדרה של קשתיות שקופות אשר מותאמות באופן אישי לשיניו. תפקיד קשתיות אלו להזיז את השיניים של המטופל בהדרגה עד לקבלת התוצאה הרצויה עבורו והיא – שיניים ישרות ויפות. את הקשתיות יש להחליף אחת לשבועיים לפחות (בהתאם להמלצת הרופא). חלק מהטיפולים הם קצרים ויכולים לקחת חצי שנה וחלקם ארוכים יותר, כמובן שתלוי בצורך ובהמלצת הרופא המטפל.

לסיכום, אף אחד לא באמת רוצה להגיע לגיל 30 עם שיניים פחות אסטטיות ולהבין שהייתם ילדים עקשניים או לכעוס על ההורים על כך שלא היו מספיק אסרטיביים אתכם ואפשרו לכם להפסיק את התהליך. כל שההמלצה היא תמיד להיות אסרטיביים, להיות סבלניים, ולא להפסיק תהליך שיגרום לכם להיות מרוצים לאחר מכן לאורך כל החיים.

כתבות נוספות

ראשי / מדיה / טיפים / למה עדיף לעשות יישור שיניים בגיל צעיר
whatsapp