2017-12-27 (12)

שיטות להלבנת שיניים

רופאי השיניים מציעים לנו מבחר שיטות להלבנת שיניים, המשיגות תוצאות ברמה גבוהה במיוחד, ובעיקר בהשוואה לאילו שהוצעו לנו בעבר. באילו שיטות מדובר? הנה, התשובה:

 

1. הלבנת שיניים באמצעות ג'ל מיוחד במרפאת השיניים – היא נחשבת לאחת משיטות ההלבנה המקובלות כיום. טיפול הלבנת שיניים זה מוצע במרפאת השיניים עצמה ונעשה על ידי רופא השיניים. במסגרת הטיפול מורח הרופא על שיניו של המטופל ג'ל, שהינו חומר הלבנה פעיל, ומשתמש במכשיר, המקרין ישירות על השן אור. האור מחמם את הג'ל ועוזר לו לצבוע את השן בגוון הרצוי. שיטת הלבנת שיניים זו משימה תוצאות לזמן ארוך ונעשית על ידי רופא שיניים, המתמחה בתחום.

2.הלבנת שיניים ביתית – מדובר בשיטת הלבנה נוספת, המקובלת גם היא. את הלבנת השיניים בדרך זו ניתן לבצע בבית וליהנות מתוצאות ברמה גבוהה. במסגרת שיטת הלבנה זו מרכיב המטופל על שיניו סד, שנבנה במיוחד עבורו ובהתאם למבנה הלסת והשיניים שלו, שעליו מרוח חומר הלבנה מיוחד. אם הסד הוא מרכיב במשך כמה שעות במהלך היום או הלילה ובמשך תקופת זמן מסוימת. מדובר בשיטה המוכיחה את עצמה שוב ושוב ונחשבת למומלצת מאד עבור רבים. התוצאות הן מצוינות, ובעיקר גם מחזיקות מעמד זמן רב.

3. ציפוי מיוחד לשן – מדובר בשיטת הלבנה מסוג אחר, הנחשבת למורכבת מאד וגם מצריכה פנייה לרופא שיניים, בעל מומחיות בתחום. הלבנה באמצעות ציפוי מיוחד, העשוי מחרסינה, כולל במסגרתו את הדבקת הציפוי ישירות על השן, ציפוי שהוכן מראש בהתאם לתבנית שיניים מדויקת הזהה למבנה השיניים. מדובר בשכבת חרסינה דקה במיוחד, שיוצרת מראה לבן, יפה וגם טבעי. שיטת הלבנה זו יכולה להתאים במקרים בהם הלבנה אחרת איננה מתאימה.

 

חשוב לזכור

לכל שיטה של הלבנת שיניים ישנם לא מעט יתרונות, אולם לא כל שיטה תתאים לכל אחד. לפני שבוחרים את שיטת ההלבנה מומלץ לפנות לרופא שיניים, המתמחה בכך ולבחון יחד איתו את השיטות הקיימות. חשוב לפנות לרופא בעל ניסיון בשיטת הטיפול הנבחרת ומומלץ גם ליצור קשר עם לקוחותיו ולבקש לשמוע מהם חוות דעת באשר לטיפול שניתן להם ותוצאותיו. רצוי לבדוק לעומק את כל אחת משיטות ההלבנה הקיימות, תוך התייחסות גם למחיר הטיפול עצמו וגם למשך הזמן שבו נותרות השיניים לבנות לאחר הטיפול. גם אם מדובר בטיפול יקר, ההשקעה במקרים אלה בהחלט משתלמת.

ראשי / מדיה / בלוג / שיטות להלבנת שיניים